perjantaina, helmikuuta 29, 2008

Armi, The KeksiPeto, Grrrrrrrrrrrr

Moi päiväkirja. Näkyyx mun napakoru? Se on ihan uusi juttu mun elämässä ja täähän on mun elämä!

Kuule päikkis. Mä olen ihan himona. Ajattelen aamuin illoin niitä. Silmät alkavat kiilua ja kuola valuu suupielistä. Tää on ihan sikamenoa. Jihuu. Parasta ovat Domino-keksit ja toisex parhaita Jaffa-keksit. Dominoiden täyte tuntuu hampaiden välissä mukavammalta kuin Jaffa-keksien. Minttu-Dominoista en tykkää. Maistuu liikaa Pepsodentilta.

Pakko saada keksiä päivittäin. Huuuuuuuuh.... Fanipalat olivat ennen suosikkeja, mutta mä kyllästyin niihin. Johtuu varmaan hormoneista.

Mut hei rakas päikkärini, saiskohan tästä keksinhimosta kirjoitettua kirjan? Kertois kirjassa, et miten yhdistää virkaura ja aamukeksihimo ja heittäis sekaan vielä jotain lapsesta. Roosakin väsäs jonkun opuksen, missä se kertoo, et miten se onnistui yhdistämään äitiyden ja lapsen. Ei paha idis ollenkaan. Kuulemma hyvät myyntiluvut. Ja pitäähän Roosankin jollain elää!

Ei kommentteja: